حاااااال دنیاااااا

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

حاااااال دنیاااااا

 

حال دنیا را بپرسیدم من از فرزانه ای!
گفت یا باد است یا خواب است یا افسانه ای!
گفتمش احوال عمرم را بگو تا عمر چیست؟
گفت یا برق است یا شمع است یا پروانه ای!
گفتمش آنانکه میبینی بر او دل بسته اند
گفت یا کورند یا مستند یا دیوانه ای
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت22:54---5 مرداد 1391
آخرین حرف دلم : عشق هرگز نمیمیرد مگر اینکه عشاق بی وفا باشند . ..
پاسخ: منم حرفم همینه عزیز...دقیقا درست بود


بهروز
ساعت0:49---5 مرداد 1391
طناب دار زندگی



حلقه زده به گردنم



تو حسرت نبود تو



لحظه به لحظه می شکنم



صدای سنگین سکوت



میون این ثانیه هام



تو این دیار بی کسی



آواره ی شب گریه هام



هوای دلگیر چشات



با بغض سرد اون نگات



خنجر به قلبم می زنه



یاد تو و ترانه هات





آخر این قصه ی تلخ



شروع یک کابوس شوم



کابوس بی تو بودن و



خط کشیدن رو آرزوم
پاسخ:گفتم اگر عاشق شوم، گاهی غمی خواهم کشید من چه دانستم که بار عالمی خواهم کشید مرسی بهروز جااان عاااالیییی بووود


بهروز
ساعت0:31---5 مرداد 1391
بی همگان به سر شود ، بی تو به سر نمی شود

داغ تو دارد این دلم ، جای دگر نمی شود

بی تو برای شاعری واژه خبر نمی شود

بغض دوباره دیدنت هست و بدر نمی شود

فكر رسیدن به تو ، فكر رسیدن به من

از تو به خود رسیده ام اینكه سفر نمی شود

پاسخ: مرسیییی بهروز عزیززز زیبااا بووود واقعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,

] [ 23:17 ] [ مهدیــــس ]

[ ]